Αναβολή της εφαρμογής της Αξιολόγησης του Μαθητή για τη φετινή χρονιά σε όλες τις βαθμίδες

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΣ ΠΟΕΔ
Ημερομηνία Συνεδρίας: 21.01.2020



Αναβολή της εφαρμογής της Αξιολόγησης του Μαθητή για τη φετινή χρονιά

Η Προοδευτική Κίνηση Δασκάλων και Νηπιαγωγών νιώθει την ανάγκη να τοποθετηθεί δημόσια  για το θέμα της αναστολής  της εφαρμογής της συμφωνίας ΠΟΕΔ – ΔΔΕ για το Ενιαίο Σχέδιο αξιολόγησης μαθητή στην Προδημοτική και Ειδική Εκπαίδευση, μετά και την δημόσια τοποθέτηση της ΔΗ.ΑΝ.Α όσον αφορά τις συγκεκριμένες βαθμίδες.

Σημειώνουμε εξ αρχής ότι το θέμα της αναστολής της εφαρμογής του ΕΣΑΜ για τη φετινή σχολική χρονιά έχει τεθεί και έχει συζητηθεί στη τελευταία συνεδρία του Δ.Σ. της ΠΟΕΔ , στις 19 Δεκεμβρίου, μετά και από συγκεκριμένη γραπτή πρόταση που κατέθεσε η Προοδευτική. Στο συγκεκριμένο Δ.Σ. η ΔΗ.ΑΝ.Α, μαζί με ΠΑΔΕΔ και ΑΚΙΔΑ απέρριψαν την πρόταση της Προοδευτικής και στήριξαν την παράταση μέχρι και το τέλος του Φλεβάρη, αγνοώντας εντελώς τόσο το γεγονός ότι δεν ενημερώθηκε και δεν επιμορφώθηκε η βάση του εκπαιδευτικού κόσμου , αλλά και την βιασύνη και προχειρότητα με την οποία θα εισαχθεί η συγκεκριμένη αλλαγή και όχι «καινοτομία».

Δυστυχώς, οι συνάδελφοι της ΔΗ.ΑΝ.Α παρουσιάζονται ασυνεπείς στα όσα στο προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο, ανάφεραν και στήριξαν με την ψήφο τους. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της ΔΗ.ΑΝ.Α (20/1/2020) εισηγείται την αναστολή για την Προδημοτική και Ειδική Εκπαίδευση και αναφέρει ότι «θα καταθέσει εισήγηση στο προσεχές Δ.Σ.  της ΠΟΕΔ (Πέμπτη 23/1/20) όπως, για τη φετινή σχολική χρονιά η καινοτομία που αφορά στην αξιολόγηση μαθητή εφαρμοστεί μόνο για τους μαθητές Δημοτικής Εκπαίδευσης».

Με τα πιο πάνω δημιουργούνται τα ακόλουθα εύλογα ερωτήματα:

  1. Για ποιο λόγο η ΔΗ.ΑΝ.Α διαφώνησε με την πρόταση της Προοδευτικής Κίνησης, στο ΔΣ της ΠΟΕΔ τον Δεκέμβριο, για αναβολή του σχεδίου αξιολόγησης ενός έτους σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης;
  2. Για ποιο λόγο ζητά η ΔΗ.ΑΝ.Α αναστολή της εφαρμογής του σχεδίου μόνο για Προδημοτική και Ειδική Εκπαίδευση και αποκλείουν τη Δημοτική βαθμίδα από την εισήγησή τους; Στην ανακοίνωσή τους επικαλουνται ότι έχουν αξιολογήσει μηνύματα που έχουν λάβει από συναδέλφους στην Προδημοτική και Ειδική οι οποίοι αντέδρασαν στην υιοθέτηση του σχεδίου. Δυστυχώς από ότι φαίνεται η ΔΗ.ΑΝ.Α δεν έχει κτίσει γέφυρες επικοινωνίας με τους συνάδελφους εκπαιδευτικούς στη Δημοτική Εκπαίδευση οι οποίοι και αυτοί αντιδρούν έντονα με την ανευ ουσίας γραφειοκρατεία που προωθείται από το συγκεκριμένο σχέδιο αξιολόγησης του μαθητή, αλλά και με τα «αστεράκια» . Η Προοδευτική Κίνηση έχει την καλή διάθεση να υποδείξει εκατοντάδες συναδέλφους που διαφωνούν έντονα με το συγκεκριμένο σχέδιο αξιολόγησης μαθητή για να αξιολογήσει η ΔΗ.ΑΝ.Α μηνύματα και από συναδέλφους στη Δημοτική.
  3. Η ανακοίνωση της ΔΗ.ΑΝ.Α κάνει συγκεκριμένη αναφορά στην Ειδική Εκπαίδευση. Είναι ξεκάθαρο ότι οι συνάδελφοι της Ειδικής Εκπαίδευσης συμπληρώνουν μόνο το ΑΠΕ (Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης) . Ότι έκαναν δηλαδή μέχρι σήμερα! Ας ξεκαθαρίσει η ΔΗ.ΑΝ.Α για ποιο λόγο εμπλέκουν τους συνάδελφους της Ειδικής Εκπαίδευσης.

Τα πιο πάνω ερωτήματα τίθονται στα πλαίσια καλοπροαίρετης κριτικής και καλούμε έστω την υστάτη τους συναδέλφους της ΔΗ.ΑΝ.Α να συνταχθούν μαζί με την Προοδευτική Κίνηση στο επόμενο ΔΣ ΠΟΕΔ για αναβολή του θεσμού της αξιολόγησης του μαθητή σε όλες τις βαθμίδες. Οποιαδήποτε άλλη στάση, αφήνει τη ΔΗ.ΑΝ.Α εκτεθειμένη στους συνάδελφους της Δημοτικής και υπόλογη σε ολόκληρο τον διδασκαλικό κόσμο.

Αφήστε μια απάντηση