Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΣ ΠΟΕΔ
Ημερομηνία Συνεδρίας: 30.10.2019



Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης Μαθητή

  1. Για το Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης του Μαθητή και όσα μας αναφέρθηκαν στη σημερινή συνάντηση (31/10/2019) και όσα προηγήθηκαν και αφορούν τον τρόπο εφαρμογής του Ενιαίου Σχέδιου Αξιολόγησης του Μαθητή για την σχολική χρονιά 2019-2020 και μετά από τα όσα προ τετελεσμένα μας έχει οδηγήσει η Διεύθυνση Δημοτικής με τα όσα ανάρτησε στο διαδίκτυο και αφορούν το συγκεκριμένο η Προοδευτική σημειώνει τα εξής :
    1. Καταλογίζουμε ξεκάθαρη ευθύνη στον πρόεδρο της Οργάνωσης γιατί αμέλησε να αποστείλει γραπτώς στη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΟΕΔ για την εφαρμογή του ΕΣΑΜ για τη φετινή χρονιά.
    2. Βάση των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου αποτελεί ομόφωνη θέση της ΠΟΕΔ ότι δεν θα κοινοποιείται σε κανένα η Σχολική Έκθεση Προόδου, στελέχη της Διεύθυνσης Δημοτικής, αφέθηκαν, λέχθηκε και στις ενημερώσεις των Διευθυντών – να νοηθεί ότι στο άμεσο χρονικό διάστημα θα κοινοποιείται και θα δίνεται και στους γονείς.
    3. Το ίδιο ακριβώς φαινόμενο παρατηρείται και στην αριθμητική ή αλφαβητική βαθμολογία, ενώ δηλαδή αποτελεί ομόφωνη θέση του Διοικητικού Συμβούλιου ότι αριθμητική ή αλφαβητική βαθμολογία δεν θα δίνεται ούτε στην Ε΄ ή Στ΄ τάξη του Δημοτικού, στελέχη του ΥΠΠΑΝ έχουν προβεί σε ενημέρωση Διευθυντών για αξιολόγηση στην Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού στη βάση αριθμητικής ή αλφαβητική
    4. Η εγκύκλιος η οποία έχει αναρτηθεί από το ΥΠΠΑΝ (ypp9768) με ημερομηνία 3/10/2019 και η οποία παραπέμπει στην παρουσίαση του ΕΣΑ μαθητή το οποίο έχει προταθεί από το ΥΠΠΑΝ και το οποίο δεν έχει συμφωνηθεί με την ΠΟΕΔ, με την ξεκάθαρη οδηγία προς τις Διευθύνσεις των Σχολείων να αξιοποιηθεί κατάλληλα, αποτελεί παραβίαση των όσων έχουν συμφωνηθεί μεταξύ ΠΟΕΔ και ΥΠΠΑΝ.
    5. Η προτεινόμενη εγκύκλιος για το ΕΣΑΜ, μαζί με το πρόχειρο συνημμένο έγγραφο που έχει σταλεί στην ΠΟΕΔ για να αποτελέσει βάση συζήτηση μεταξύ ΠΟΕΔ και ΔΔΕ στη συνάντηση της 30 Οκτωβρίου 2019 καθώς και τα όσα λέχθηκαν στην συνάντηση από πλευράς στελεχών της ΔΔΕ, φανερώνουν την ξεκάθαρη πρόθεση του ΥΠΠΑΝ να εφαρμόσει το προτεινόμενο σχέδιο αξιολόγησης μαθητή ως έχει και όχι όσα έχουν συμφωνηθεί.

    Βάση των πιο πάνω η Προοδευτική θεωρεί ότι υπάρχει παρέκκλιση του ΥΠΠΑΝ από τα συμφωνηθέντα, και ότι το ΔΣ της ΠΟΕΔ οφείλει, βάση και των αποφάσεων του στις 30 Ιουλίου 2019,να επανεξετάσει τη στάση του για το θέμα, και να συζητήσει τις θέσεις της ΠΟΕΔ για το Ενιαίο Σχέδιο Αξιολόγησης του Μαθητή, ξανά, και όχι μόνον το αν θα μπαίνουν αστεράκια ή κάτι άλλο στη ΣΕΠ. Φαίνεται ότι προκύπτουν πιο σοβαρά θέματα, τα οποία παραβιάζουν ομόφωνες αποφάσεις του Δ.Σ. και χρειάζεται η άσκηση προληπτικής και ξεκάθαρης πολιτικής από πλευράς Δ.Σ. για να προλάβουμε καταστάσεις. Ως εκ τούτου, ζητούμε ξεκάθαρα όπως ανασυζητηθούν οι θέσεις της ΠΟΕΔ για το όλο θέμα και όχι μόνον το σημείο της καταχώρησης βαθμολογίας στη ΣΕΠ.

Αφήστε μια απάντηση